Mechanizm udzielania licencji
Nowacki
2009-12-23 09:01:40 UTC
Musiałem zainstalować na nowo XP. Teraz nie mogę zainstalować Photoshopa
Elements 6.0. Tzn. instalacja przebiega prawidłowo, lecz podczas
uruchamiania programu pojawia się komunikat:

Mechanizm udzielania licencji dla tego produktu nie działa. Konieczne
jest naprawienie problemu. Proszę odinstalować i zainstalować ponownie
produkt lub skontaktować się z biurem obsługi klienta firmy Adobe.

Deinstalowałem i instalowałem już kilkakrotnie i nic to nie dało. Firma
Adobe się wypięła, informując że udziela wsparcia na wersję bieżącą i
poprzednią (a więc na 8.0 i 7.0). Mogę więc sobie licencję powiesić nad
łóżkiem.

Komunikat o błędzie pojawia się po polsku, nie pochodzi więc z
Photoshopa, który jest anglojęzyczny. Problem więc może dotyczyć Windows XP.

Czy ktoś już to przerabiał?

J. M. Nowacki
Piotr Palusiński
2009-12-23 14:25:22 UTC
[...]