Dodawanie zmiennych srodowiskowych
Piotr
2009-10-18 13:51:29 UTC
Witam!

Prosze o pomoc... Jak dodac zmienna srodowiskowa? Chodzi mi o to, ze
chce uruchamiac program 'qmake' wpisujac w cmd tylko nazwe: 'qmake
sciezka'...

Dodalem do zmiennych uzytkownika na jakiego jestem zalogowany zmienna o
nazwie Path i dodalem tam sciezke do folderu w jakim znajduje sie
program qmake i niestety nie dziala... Dostaje blad: "Nazwa 'qmake' nie
jest rozpoznawana jako polecenie wewnetrzne lub zewnetrzne, program
wykonywalny lub plik wsadowy."

Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Piotr